Translate

26 Ağustos 2013 Pazartesi

GÜNLÜK YÜZ BAKIMI

1. ADIM  MAKYAJ TEMİZLİĞİ :

Yüzünüzde makyaj varsa, süt, losyon ya da temizleme mendiliyle makyajımızı temizleriz. 

2. ADIM  TEMİZLEME :

Nem oranı yüksek sabun, temizleme jeli ya da temizleme köpüğü ile cildimizi aşağıdan yukarıya doğru ovalayarak temizleriz. Bol suyla yıkarız. Bu işlem yüzümüzdeki kiri, tozu temizler ve gözenekleri açar.

3. ADIM PEELİNG VE MASKE :

Yine peelingle parmak uçlarımızla ovalayarak göz çevresi hariç yüzümüze uygularız ve ardından maske yaparız. (Cilt yenileyici, nemlendirici, canlandırıcı, sıkılaştırıcı vs. cilde uygun maskeler) Peeling ve maske işlemi haftada bir veya iki defadan fazla yapılmamalıdır, yoksa cildinizi yıpratır.

4. ADIM TONİK :

Bir pamuğa varsa tonik ya da gülsuyu sıkıp tampon şeklinde yüzümüze uygularız. Bu işlemde cildimizi canlandırır, sıkılaştırır.

5. ADIM NEMLENDİRME :

Göz çevresine göz kremi, yüzümüze de nemlendici  sürerek günlük bakımımızı sonlandırırız.


NOT : Maske ve peeling hariç bu işlemleri her gün uygulamalıyız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder